مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 11:302021-04-27حوادث

رمزگشایی از 21 فقره گوشی قاپی در مشهد


فرمانده انتظامی مشهد از عملیات ضربتی پلیس و کشف 21 فقره گوشی قاپی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره گوشی قاپی در محدوده بلوار توس موضوع گاه تلفن همراه هوشمند مسروقه کشف کردند.

صارمی ساداتی عنوان کرد: متهم 25 ساله در بازجویی های اولیه به 4 فقره گوشی قاپی در محدوده بلوار توس با همدستی 2 تن از دوستانش و فروش آن ها به یک فردی مالخر به مبالغی بین 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در این عملیات با هماهنگی دکتر رحمانی معاون دادستان، دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 6 مشهد 2 عضو دیگر این باند و فرد مالخر در 3 عملیات مجزا در محدوده بلوار طبرسی و خیابان رسالت دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 4 دستگاه تلفن همراه هوشمند، یک قبضه شمشیر و یک قبضه قمه کشف شد.

وی با اشاره به کشف و توقیف موتورسیکلتی که متهمان برای سرقت های از آن استفاده می کردند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های علمی پلیس، مستندات موجود و مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان تاکنون به 21 فقره موبایل قاپی و زورگیری تلفن همراه در محدوده بلوار توس، بلوار ابوطالب، بلوار هدایت، بلوار مجلسی، خیابان گاز و منطقه گلشهر اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از 21 فقره گوشی قاپی در مشهد

رمزگشایی از 21 فقره گوشی قاپی در مشهد