مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-04-27سياسي

راه اندازی صندوق ویژه پروژه های عمرانی استان فارس


شیراز نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای حمایت از پروژه های عمرانی استان فارس صندوق پروژه ویژه در استان فارس اجرایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر قادری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس با اشاره به اینکه صندوق پروژه ویژه مربوط به طرح های بزرگ استان فارس نظیر مسیر بزرگراه شیراز به عسلویه، شیراز-بوشهر و ضلع جنوبی کمربندی شیراز است و اضافه کرد: دو نوع بدهی برای فعالین پروژه های استان در نظر گرفته شده بود نوع اول که تسهیلات بانکی است و نوع دوم نیز مالیات است.

او اضافه کرد: در راستای جلوگیری از تشییع حقوق بخش خصوصی در تلاش هستیم تا در امسال در استان خزانه نوع اول به جای تسهیلات بانکی نخست نسبت به تعیین تکلیف استاندار توسط سازمان برنامه و بودجه اقدام شود تا بخش خصوصی بیش از این متضرر نشوند.

قادری به موضوع تأمین قیر هم اشاره و بیان کرد: دهیاری ها توان تأمین همه منابع مالی قیر برای بهسازی ها را ندارند و باید یک سوم را کمیته برنامه ریزی استان از محل منابعی که در اختیار شهرستان است پیش بینی کند و یک سوم را بنیاد مسکن و یک سوم هم دهیاری ها و در این صورت شاید فشار کمتری ایجاد شود و دهیاری ها بتوانند سهمیه قیر را جذب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی صندوق ویژه پروژه های عمرانی استان فارس

راه اندازی صندوق ویژه پروژه های عمرانی استان فارس