مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-04-27سياسي

شورای راهبردی دانشگاه سبز حکم یک روح در کالبد دانشگاه دارد


دبیر شورای راهبردی دانشگاه سبز دانشگاه فردوسی گفت: شورای راهبردی دانشگاه سبز حکم یک روح در کالبد دانشگاه دارد بدین معنا که ما اصلا در ساختار دانشگاهی قرار نداریم که این امر می تواند نقطه ضعف یا نقطه قوت باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر شورای راهبردی دانشگاه سبز دانشگاه فردوسی گفت: شورای راهبردی دانشگاه سبز حکم یک روح در کالبد دانشگاه دارد بدین معنا که ما اصلا در ساختار دانشگاهی قرار نداریم که این امر می تواند نقطه ضعف یا نقطه قوت باشد.

دکتر سید یاسر بنی هاشمی در سلسله نشست های گفت وگو محور اکولایو در خصوص ماموریت ها، فرصت ها و چالش های فراروی نهاد دانشگاه سبز در دانشگاه فردوسی اظهار کرد: بهره برداری درست از محیط زیست، یکی از اهداف مهم سند چشم انداز 20 ساله کشور در افق 1404 هجری شمسی بوده است و با توجه به اهمیت و نقش برجسته دانشگاه ها و همچنین رسالت آموزشی و پژوهشی آنان، می توان دانشگاه را یک عامل مهم و تاثیرگذار در تحقق این امر دانست و عملا جامعه دانشگاهی را به عنوان الگویی برای مردم به منظور رشد فرهنگ محیط زیستی معرفی کرده است.

وی افزود: دانشگاه فردوسی مشهد مفتخر است که به همت جناب آقای دکتر کوچکی و با مساعدت مسئولان وقت دانشگاه، به عنوان اولین دانشگاه کشور، از تیرماه 1381 اقدام به تشکیل کمیته سبز دانشگاه کرد و با تشکیل کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای راهبردی دانشگاه سبز حکم یک روح در کالبد دانشگاه دارد

شورای راهبردی دانشگاه سبز حکم یک روح در کالبد دانشگاه دارد