مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-04-27سياسي

اعطای وام 20 میلیون تومانی به زوج های دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایران


مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: تسهیلات قرض الحسنه 20 میلیون تومانی به زوج های دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایران اعطا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجهت تسهیل امر ازدواج با تصمیم شورای فرهنگی دانشگاه، کارگروهی ذیل این شورا با هدف تدوین سیاست ها و ارائه اقدامات عملیاتی جهت ترویج و تسهیل امر ازدواج ایجاد شد که پس از برگزاری جلسات مستمر و کارشناسی شده، اقداماتی را به صورت مرحله ای پیشنهاد و پس از بررسی در شورای فرهنگی در دستور کار قرار گرفت.

عیسوی گفت: در همین راستا با همکاری با مجموعه مدیریتی دانشگاه اقداماتی از سوی دفتر نهاد دانشگاه از جمله ارائه تسهیلات 20 میلیون تومانی به 205 زوج در دوره های پیش، کمک به فعال سازی مرکز مشاوره معاونت دانشجویی، برگزاری جلسات هم اندیشی با حضور صاحب نظران، اساتید گروه معارف و مدرسین درس دانش خانواده و جمعیت صورت گرفته است.

وی از ترغیب تشکل ها، کانون ها و مجموعه های دانشجویی و حمایت از آنها در برگزاری حلقه های معرفت مجازی، جلسات نقد و نظر پیرامون موضوعات مرتبط با ازدواج و تشکیل کارگروه ازدواج آسان در دفتر نهاد با هدف تسهیل در امر ازدواج دانشجویی به عنوان دیگر اقدامات نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام 20 میلیون تومانی به زوج های دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایران

اعطای وام 20 میلیون تومانی به زوج های دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایران