مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-04-27سياسي

انتقاد مصطفی معین از پولی کردن واکسن کرونا و وزیر بهداشت


مصطفی معین رییس شورای عالی نظام پزشکی با بیان اینکه در صورت تعارض مصوبات ستاد کرونا با سلامت مردم، وزیر بهداشت باید استعفا می داد، تاکید کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، رییس شورای عالی نظام پزشکی گفت: پولی و طبقاتی کردن واکسن کرونا نشان دهنده ضعف اخلاق حرفه ای و ناکارآمدی در مدیریت بحران این کشور و مردم ایران است.

مصطفی معین رییس شورای عالی سازمان نظام پزشکی با اشاره به انتقادات وزیر بهداشت از ستاد کرونا درباره آزاد گذاشتن سفرهای نوروزی و از سویی دیگر موافقت ایشان با برگزاری مراسم شب های قدر، بیان کرد: ضد و نقیض گویی و رفتارهای دوگانه نشان دهنده ی ضعیف و سست بودن مبانی علمی و اخلاقی و غلبه رویکردهای پوپولیستی در یک مدیر اجرایی است که باعث بدآموزی برای جامعه و سلب اعتماد مردم از مسئولان و تصمیمات ایشان می شود.

وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین راهبردهای مدیریت در بحران کرونا، ضرورت و توان بهره گیری از تمامی ظرفیت های کشور در بخش های دولتی، سازمان های غیردولتی، بخش خصوصی و به ویژه هماهنگی در میان دستگاه های اجرایی است.

هر کدام از اعضای ستاد ملی کرونا باید پاسخگوی تصمیمات ستادی باشند معین افزود: دلیل اصلی تشکیل ستاد ملی مبارزه با کرونا با مسئولیت رییس جمهور به عنوان رییس دولت نیز ایجاد هماهنگی و همکاری در بین وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مصطفی معین از پولی کردن واکسن کرونا و وزیر بهداشت

انتقاد مصطفی معین از پولی کردن واکسن کرونا و وزیر بهداشت