مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-04-27سياسي

آمادگی بسیج سازندگی برای جذب 23 هزار حامی ایتام در کرمان


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اعلام آمادگی بسیج سازندگی استان برای جذب بیش از 23 هزار حامی برای ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در قالب پویش ایران مهربان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یحیی صادقی صبح امروز در جلسه ای با حضور جلالی، مسؤول بسیج سازندگی استان که به صورت ویدئوکنفرانس با روسای ادارات کمیته امداد و روسای بسیج شهرستان های سراسر استان برگزار شد، به شرایط و مشکلات اقتصادی در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: برای حل مشکلات باید از ظرفیت خیران برای کمک به محرومان استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان عنوان کرد: بیش از 13 هزار شغل توسط کمیته استان کرمان در سال گذشته ایجاد شده است و کمیته امداد امروز به عنوان یک دستگاه سربلند در حال فعالیت است.

صادقی به اجرای طرح هر کارمند یک حامی اشاره و بیان کرد: این طرح یک سال است که در ادارات استان اجرایی شده است و تاکنون مشارکت کارمندان در این طرح ارزشمند بوده است.

وی از اعلام آمادگی بسیج سازندگی استان برای جذب بیش از 23 هزار حامی برای ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در قالب پویش ایران مهربان خبر داد.

صادقی ادامه داد: انتظار داریم با یک عزم ملی و قوی با ورود به طرح اکرام ایتام تا پایان ماه مبارک رمضان تمامی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بسیج سازندگی برای جذب 23 هزار حامی ایتام در کرمان

آمادگی بسیج سازندگی برای جذب 23 هزار حامی ایتام در کرمان