مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-04-27سياسي

مرزبانی: ورود اتباع هندی و پاکستانی و بنگلادشی ممنوع شد


فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به فعالیت صدها ملوان و خدمه اتباع هندی و پاکستانی در شناورهایی که در حوزه سرزمینی استان هرمزگان فعالیت دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی مرزبانی، سردار سرتیپ دوم حسین دهکی اظهار کرد: بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با های بهداشتی مستقر و کار تست گیری از خدمه کشتی ها را انجام می دهند.

فرمانده مرزبانی استان  در ادامه با اشاره به عزم جدی مرزبانان  هرمزگان در تشدید اقدامات مراقبتی در سطح نوار مرزی استان بواسطه خطر ورود ویروس هندی، از تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در این رابطه خبر داد.

سردار دهکی  با اعلام  این خبر تصریح کرد: در راستای تشکیل این قرارگاه نیروهای مرزبان در پست کنترل ها و گشتی های سطح حوزه استحفاظی هرمزگان تقویت شده و مرزبانی همه روزه آمار و اطلاعات اتباع بیگانه را رصد و کنترل می کند.

هرگونه تردد اتباع هندی و پاکستان ی و بنگلادشی در مرزی و شهرهای ساحلی ممنوع است این مقام ارشد مرزبانی در هرمزگان اظهار کرد: براساس یکی از مصوبات قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) هرگونه تردد اتباع خارجی بویژه هندی و پاکستانی و بنگلادشی در سطح نوار مرزی و شهرهای ساحلی استان ، حتی اگر دارای مجوز باشند، تا اطلاع ثانوی ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزبانی: ورود اتباع هندی و پاکستانی و بنگلادشی ممنوع شد

مرزبانی: ورود اتباع هندی و پاکستانی و بنگلادشی ممنوع شد