مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-04-27پزشكي

تغییر وضعیت البرز و آوج از قرمز به نارنجی


جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: در آخرین ارزیابی وزارت بهداشت، شهرستان های البرز و آوج قزوین از قرمز به نارنجی تغییر وضعیت دادند.

- منوچهر حبیبی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اعلام آخرین رنگ بندی وضعیت شهرستان ها در کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی شهرستان های البرز و آوج استان قزوین در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند.

وی افزود: این در.

حالی است که دیگر شهرستان های استان قزوین از جمله قزوین و تاکستان هم چنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و وضعیت در آنها خوب نیست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: وضعیت در قزوین و تاکستان هم چنان شکننده و نیاز به مراقبت بیشتری دارد تا بتوان به سمت بهبود وضعیت پیش برویم.

وی بیان کرد: در مجموع استان قزوین در وضعیت پایدار و با ثبات کرونایی قرار گرفته و با تداوم محدودیت ها و همراهی مردم و اصناف امیدواریم به شرایط نزولی و کاهشی برسیم حبیبی در پایان یادآور شد: بهبود شرایط بدون همراهی مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی ممکن نیست و امیدواریم با همراهی مردم از این شرایط حساس و سخت به سلامت عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر وضعیت البرز و آوج از قرمز به نارنجی

تغییر وضعیت البرز و آوج از قرمز به نارنجی