مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 02:502021-04-26اقتصادي

مرگ هنوز دور سر مطبوعات می چرخد


مدیر خانه مطبوعات اصفهان با شرح آنچه گران شدن کاغذ بر سر مطبوعات آورده، از دولت تقاضا کرد تنها در روز خبرنگار از این قشر یاد نکند و علاوه بر احیای کارخانه تولید کاغذ مازندران، - ایسنا/اصفهان مدیر خانه مطبوعات اصفهان با شرح آنچه گران شدن کاغذ بر سر مطبوعات آورده، از دولت تقاضا کرد تنها در روز خبرنگار از این قشر یاد نکند و علاوه بر احیای کارخانه تولید کاغذ مازندران، امر خطیر واردات کاغذ را هم به خود رسانه ها بسپارد.

منصور گلناری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متأسفانه از سال 1397 شرایط کاری رسانه های مکتوب به شدت تحت تأثیر چند مسئله قرار گرفت که مهم ترین آن، کمبود و گرانی کاغذ بود و باعث شد تیراژ مطبوعات به یک چهارم و یک پنجم برسد.

وی ادامه داد: از تعطیلی کارخانه کاغذسازی مازندران و دلارهایی که به اسم واردات کاغذ گرفته شد و هیچ کاغذی را به بازار داخلی تزریق نکرد گرفته تا سوء مدیریت ها، همه و همه دست به دست هم داد و کاری کرد که مرگ، مدام دور سر مطبوعات بچرخد.

مدیر خانه مطبوعات اصفهان گفت: افزایش بی رویه قیمت کاغذ هیچ ضابطه و منطقی ندارد و هر کس به هر شکلی که بخواهد برای آن قیمت تعیین می کند.

اهالی مطبوعات هم چون وسیله اصلی کارشان کاغذ است، مجبورند به هر قیمتی که شده، کاغذ تهیه کنند و متأسفانه دولت نیز از مدیریت این شرایط، غافل اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ هنوز دور سر مطبوعات می چرخد

مرگ هنوز دور سر مطبوعات می چرخد