مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 17:402021-04-26سياسي

رهبری به مسائل جامعه نگاه جناحی ندارد


امام جمعه لاهیجان با تأکید بر اینکه استکبار به دنبال سرنگون کردن نظام شیعی در جهان اسلام است، گفت: رهبری به مسائل جناحی نگاه نکرده و بر اساس تشکیلات که محوریت آن جهاد و مقاومت است حرکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین جواد سلیمانی امشب در مراسم شب شهادت حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) در حسینیه اعظم این حضرت جلیل القدر با بیان اینکه دشمن انبیا قابل مقایسه با دشمن امروز دین اسلام نیستند، اظهار کرد: دشمن دین اسلام در جامعه کنونی بسیار پیچیده تر از دشمنان دوران انبیا و پیامبر در است زیرا انواع جنگ های سایبری، مجازی، فرهنگی در جهان و علیه دین مبین اسلام در حال انجام است.

وی یکی از دلایل شکست های پیاپی دشمنان اسلام در جنگ پیچیده جوامع امروزی را وجود با مبانی دینی و اسلامی دانست و گفت: استکبار برای شکست شوروی 10 هزار میلیارد دلار هزینه کرد ولی تاکنون برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی 100 هزار میلیارد تومان هزینه کرده ولی شیعیان و جبهه مقاومت با تبعیت از مبانی دینی و مقام معظم رهبری به موفقیت های مختلف دست یافته است.

امام جمعه لاهیجان با تأکید بر لزوم توجه جوانان به مبانی زندگی انبیا در طول تاریخ افزود: امثال شخصیت هایی حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) ثابت کردند بدون ولایت اجتماعی هیچ موفقیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبری به مسائل جامعه نگاه جناحی ندارد

رهبری به مسائل جامعه نگاه جناحی ندارد