مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-04-26اقتصادي

پرداخت 450 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع آسیب دیده در کاشان


بیش از 450 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای اقتصادی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در سال گذشته پرداخت شد که مقام نخست پرداخت تسهیلات کرونایی در سطح کشور است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: بیش از 450 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای اقتصادی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در سال گذشته پرداخت شد که مقام نخست پرداخت تسهیلات کرونایی در سطح کشور است.

علی اکبر مرتضایی، امروز (دوشنبه-6 اردیبهشت) نشست کارگروه اشتغال فرمانداری، اظهار کرد: تقاضای صاحبان صنایع شهرستان کاشان دریافت تسهیلات به ارزش 600 میلیارد ریال برای واحدهای اقتصادی آسیب دیده از کرونا بود که حدود 75 درصد از آنان تسهیلات دریافت کردند که براین اساس بیش از 450 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به این واحدها پرداخت شد که مقام نخست پرداخت تسهیلات کرونایی در سطح کشور است.

وی افزود: سال گذشته 12 جلسه کمیسیون کارگری در راستای رفع مشکلات واحدهای اقتصادی تشکیل شد که نتایج مطلوبی در رفع معضلات این حوزه در بر داشت، همچنین پنج جلسه کارگروه اشتغال و شش جلسه کارگروه بانک ها نیز در راستای جذب تسهیلات اشتغالزا و کرونایی برای حفظ اشتغال واحدهای آسیب دیده برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کارگروه اشتغال شهرستان کاشان تصریح کرد: با وجود شیوع کرونا در راستای بقای اشتغال کارگران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 450 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع آسیب دیده در کاشان

پرداخت 450 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع آسیب دیده در کاشان