مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 13:052021-04-26فرهنگي

نام 4 شهر خراسان رضوی در ردیف شهرهای برگزیده شبکه خلاق فرهنگ هنر


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از قرار گرفتن نام چهار شهر این استان در ردیف شهرهای برگزیده خلاق فرهنگ و هنر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، جعفر مروارید با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه نخستین دوره معرفی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر و معرفی60 شهر به عنوان اعضای این شبکه اظهار کرد: شهرهای نیشابور و تربت حیدریه به عنوان شهرهای خلاق ادبیات، قوچان شهر خلاق موسیقی و مشهد مقدس شهر خلاق رسانه و مطبوعات معرفی شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پیامی، پیوستن 4 شهر استان خراسان رضوی، به شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر کشور را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است: اولین دوره معرفی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، بااهمیت نگاه آینده محور و آمایشی در جهت توسعه عدالت فرهنگی و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی، تقویت و کاربردی سازی زیرساخت های فرهنگی و هنری موجود و حمایت از طرح های خلاق برآمده در بسترهای بومی و محلی شکل گرفت.

گام نخست این اقدام، شناسایی ظرفیت های کالبدی و انسانی، داشته ها و بن مایه های فرهنگی و هنری در مناطق مختلف کشور  بود که با اعلان فراخوان در سال 1398 آغاز شد و بیش از 367 شهر از سراسر کشور طرح ها و ایده های خودشان را به دبیرخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام 4 شهر خراسان رضوی در ردیف شهرهای برگزیده شبکه خلاق فرهنگ هنر

نام 4 شهر خراسان رضوی در ردیف شهرهای برگزیده شبکه خلاق فرهنگ هنر