مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 12:102021-04-26اقتصادي

یک میلیارد تومان با هدف تجهیز بیمارستان کهگیلویه تخصیص یافت


مسئول نهاد آبادانی و پبشرفت لنده از تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار توسط بنیاد علوی با هدف توسعه و تجهیز بیمارستانی در کهگیلویه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد مرادی پور عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: با مساعدت و توجه مدیر عامل بنیاد علوی کشور با تجهیز تنها بیمارستان کهگیلویه بزرگ که پایلوت بیماران کرونایی شهرستان های لنده، چرام، بخش چاروسا و دیشموک است، موافقت شد.

مرادی پور تصریح کرد: در همین راستا توسط بنیاد علوی یک میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده می شود که تجهیزات مورد نیاز این روزها مانند تخت بیمارستانی، ونتیلاتور، دستگاه های آزمایشگاهی و کیت های تشخیص کرونا خریداری خواهد شد.

مرادی پور با اشاره به بازدید از بیمارستان دهدشت، گفت: از آنجا که بیماران شهرستان لنده و بخش دیشموک در بیمارستان دهدشت بستری می شوند، این روزها شاهد حجم زیاد مراجعات و بستری در این بیمارستان هستیم و این دو منطقه نیز جز مناطق هدف محرومیت زدایی بنیاد هستند که پیگیر تجهیز آن شدیم.

وی تصریح کرد: اگر چه تلاش هایی برای تأمین تجهیزات و بهبود وضعیت طی سال های اخیر از سوی متولیان انجام گرفته، اما به دلیل بالا بودن حجم مراجعه کننده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیارد تومان با هدف تجهیز بیمارستان کهگیلویه تخصیص یافت

یک میلیارد تومان با هدف تجهیز بیمارستان کهگیلویه تخصیص یافت