مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 12:102021-04-26سياسي

ابراز تاسف حجت الاسلام رفیعی از ایجاد حاشیه امن برای منکرات در جامعه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی ظهر امروز هم زمان با روز سیزدهم ماه مبارک رمضان در سلسله نشست های رسانه ای تفسیر قرآن کریم در حرم بانوی کرامت اظهار کرد: - سخنران حرم بانوی کرامت از ایجاد حاشیه امن برای منکرات در جامعه ابراز تأسف کرد و گفت: امربه معروف و نهی از منکر فقط تذکر به بانوان بی حجاب نیست بلکه باید حتی به مسئولان هم تذکر داد که صداقت داشته باشند و بازاریان کم فروشی و گران فروشی و احتکار انجام ندهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی ظهر امروز هم زمان با روز سیزدهم ماه مبارک رمضان در سلسله نشست های رسانه ای تفسیر قرآن کریم در حرم بانوی کرامت اظهار کرد: آیات 19 و 20 سوره عنکبوت در خصوص معاد و قیامت است و بخش عمده آیات قرآن مربوط به قیامت و مرگ است.

وی افزود: منازل سه گانه ای قبل از قیامت کبرا رخ خواهد داد و این ها نزدیک است که اولین منزل، منزل احتضار است که مدت آن کوتاه و بلند است و این لحظه را تمام انسان ها دارند و در حقیقت لحظه خروج از دنیا است.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: توجه به این لحظه بسیار مهم است چرا باید به خاطر این لحظه اعمال خود را درست انجام دهیم و هرلحظه به یاد زمان احتضار باشیم و توشه آخرت را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز تاسف حجت الاسلام رفیعی از ایجاد حاشیه امن برای منکرات در جامعه

ابراز تاسف حجت الاسلام رفیعی از ایجاد حاشیه امن برای منکرات در جامعه