مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-04-26پزشكي

چه کسانی نمی توانند واکسن کوبایی - ایرانی دریافت کنند؟


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در خصوص اینکه چه کسانی نمی توانند واکسن کوبایی - ایرانی دریافت کنند، توضیح داد.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در خصوص اینکه چه کسانی نمی توانند واکسن کوبایی - ایرانی دریافت کنند، توضیح داد.

پرویز قزلباش ظهر امروز (6 اردیبهشت ماه) در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: خانم های باردار و شیرده و کسانی که تا سه ماه پس از تزریق آخرین دز واکسن قصد بارداری دارند، افراد دارای فشار خون بالای کنترل نشده به میزان 14 روی 9، کسانی که سابقه مصرف سیگار بیش از 20 نخ در روز را دارند، کسانی که بیش از 20 سال است که سیگار مصرف می کنند، افرادی که دیابت نوع 2 کنترل نشده دارند، افراد دارای بیماری مزمن کلیوی کنترل نشده هستند، افراد دارای بیماری مزمن کبدی و نیز افرادی که داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی بدن را دریافت می کنند، نمی توانند وارد فاز مطالعاتی واکسن کوبایی - ایرانی شوند.

وی با اشاره به اینکه پروتکل های بهداشتی که در سطح جامعه وضعیت اطلاع رسانی می شود، بر اساس یک کار علمی است، عنوان کرد: هیچ تبعیضی در حوزه سلامت و نظارت نداریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه روز شنبه در ستاد ملی کرونا پیرامون شب های احیا و نماز عید فطر تصمیماتی گرفته شد که حتماً پشتوانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی نمی توانند واکسن کوبایی - ایرانی دریافت کنند؟

چه کسانی نمی توانند واکسن کوبایی - ایرانی دریافت کنند؟