مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-26پزشكي

ممنوعیت ورود اتباع خارجی از مرزهای سیستان و بلوچستان


معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا هندی ورود اتباع خارجی به داخل کشور از مرزهای رسمی این استان ممنوع ولی خروج آنان آزاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهندی در حوزه جنوب سیستان و بلوچستان بسیار حائز اهمیت بوده و شاید آسیب ها در این حوزه بیشتر باشد زیرا ورودی از حوزه جنوب به سمت داخل کشور و داخل استان بیشتر است، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر هماهنگی و آموزش لازم را انجام دهند.

مرعشی ادامه داد: همچنین لازم است که 2 ستاد در حوزه جنوب سیستان و بلوچستان تشکیل و ستاد در حوزه چابهار نیز حتماً ایجاد شود و از آن جایی که در نشست های قبلی اختیارات لازم را به رییس بهداشت مرکز چابهار دادند این بار نیز نیاز است که به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرند و با همان اختیارات ستاد علوم پزشکی ایرانشهر در چابهار نیز تصمیم گیری های لازم انجام شود وی بیان کرد: در حوزه جنوب سیستان و بلوچستان کنترل لنج ها به صورت ویژه پیگیری و شیلات حوزه جنوب نیز تذکرات لازم را بدهند و کنترل های بهداشتی در این قسمت به هر شکل انجام شود.

مرعشی تصریح کرد: برای بحث اتباع و کنترل های اردوگاه ها و قسمت های بهداشتی آن دانشگاه های علوم پزشکی کمک کنند و از سایر استان ها از طریق اداره امور اتباع بخواهیم که بحث انتقال اتباع را همین 10 روزی که قرار است مرزهای ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود اتباع خارجی از مرزهای سیستان و بلوچستان

ممنوعیت ورود اتباع خارجی از مرزهای سیستان و بلوچستان