مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-04-26فرهنگي

هنرمندان ثابت کردند «فلسطین تنها نیست»/ وبیناری پیرامون هنر و رمضان


رییس حوزه هنری در بازدید از نمایشگاه پوستر، کارتون و کاریکتور «فلسطین تنها نیست» گفت: هنرمندان 66 کشور جهان با آثار خود در این مسابقه بین المللی به عنوان نماینده ملت خود حضور یافتند و ثابت کردند «فلسطین تنها نیست».

- به صورت کامل و برای همیشه از چنگال ظالمان آزاد خواهد شد.

جشن آزادی فلسطین از سوی مردم آن و تمامی آزادی خواهان جهان به فضل الهی و به مجاهدت همه جهادگران و مدافعین مظلومان عالم به زودی برپا می شود.

بر پایه این خبر، بیش از 3000 اثر از 66 کشور در مسابقه بین المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر فلسطین تنها نیست شرکت کردند که نمایشگاه گزیده ای از این آثار در گالری ابولفضل عالی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

همچنین علاقه مندانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند می توانند آثار را در فضای مجازی و با مراجعه به سایت ایران کارتون تماشا کنند.

    * وبینار رمضان در آیینه هنر و آیین های ایرانی  معاونت پژوهشی فرهنگستان هنر، وبینار رمضان در آیینه هنر و آیین های ایرانی را برگزار می کند.

رمضان در آیینه هنر و آیین های ایرانی عنوان وبیناری است که هوشنگ جاوید، پژوهشگر موسیقی نواحی و دبیر نشست علمی، محمدجعفر قنواتی، دانش آموخته دکترای فرهنگ و ادبیات عامه، مهدی امین فروغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان ثابت کردند «فلسطین تنها نیست»/ وبیناری پیرامون هنر و رمضان

هنرمندان ثابت کردند «فلسطین تنها نیست»/ وبیناری پیرامون هنر و رمضان