مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-04-26فرهنگي

سمنان شهر خلاق فرهنگ و هنر در حوزه صنایع دستی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از انتخاب سمنان به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر در حوزه صنایع دستی خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از انتخاب سمنان به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر در حوزه صنایع دستی خبر داد.

فرشید فلاح 6 اردیبهشت ماه اظهار کرد: سمنان به همراه شهرهای میبد یزد، زنجان، سیرجان، لالجین، ملایر و کیش در زمره شبکه صنایع دستی و سنتی شهرهای خلاق فرهنگ و هنر قرار گرفته است.

وی از توجه به 9 بخش در طراحی شهرهای خلاق خبر داد و افزود: این حوزه های موضوعی شامل ادبیات، موسیقی، صنایع دستی و سنتی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی مد و لباس، سینما، رسانه و مطبوعات و چاپ و بسته بندی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر تشکیل شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اضافه کرد: در قالب شهرهای خلاق باید با مشارکت ادارات کل و شهرداری ها در فعالیت های مشترک تعریف و اجرایی شود و در این خصوص معاون وزیر کشور در امور شهرداری ها با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری مشترک تعریف کرده اند.

وی بل بیان اینکه مرحله نخست طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر پیش از این و با اعلان فراخوان و آمادگی 367 شهر برای مشارکت در این طرح ملی آغاز شد ادامه داد: در همین ارتباط بیش از 9 هزار و 600 ساعت کارگاه های آموزشی برنامه نویسی فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان شهر خلاق فرهنگ و هنر در حوزه صنایع دستی

سمنان شهر خلاق فرهنگ و هنر در حوزه صنایع دستی