مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-04-26پزشكي

دستکش های آشپزخانه آنتی باکتریال انتقال آلودگی و بیماری را دور می زنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، از آنجا که دست با تمامی نقاط بدن در تماس قرار می گیرد، امکان انتقال آلودگی به دیگر نقاط بدن از جمله چشم، - یک شرکت ایرانی با استفاده از فناوری نانو، اقدام به تولید دستکش هایی کرده که دارای خواص آنتی باکتریال هستند و امکان انتقال آلودگی و عوامل بیماری زا را به حداقل می رسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، از آنجا که دست با تمامی نقاط بدن در تماس قرار می گیرد، امکان انتقال آلودگی به دیگر نقاط بدن از جمله چشم، گوش، دهان و صورت بسیار زیاد است.

در این میان، دستکش آشپزخانه به دلیل استفاده به صورت روزانه در حین شستشو در منزل برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست دست نقش محافظتی زیادی دارد؛ بنابراین وجود خواص ضدباکتریایی در دستکش می تواند تا حدودی از انتقال و گسترش بیماری و آلودگی ها، تغییر رنگ و ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری به عمل آورد.

در این راستا شرکت تولیدی دستکش هزار دستان خزر اقدام به تولید انواع دستکش های خانگی آنتی باکتریال کرده است.

الیاف آنتی باکتریال بکار رفته در تولید این محصول حاوی نانوذرات با ابعاد کمتر از 100 نانومتر است که به دلیل ورود نانوذرات در مرحله تولید الیاف، از پایداری در طی مراحل استفاده و شستشو برخوردار است و باعث جلوگیری از ایجاد بیماری های پوستی از قبیل حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستکش های آشپزخانه آنتی باکتریال انتقال آلودگی و بیماری را دور می زنند

دستکش های آشپزخانه آنتی باکتریال انتقال آلودگی و بیماری را دور می زنند