مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-04-26اقتصادي

نگرانی کشاورزان از هجوم ملخ های مراکشی به اراضی رودبار


مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی گیلان از نگرانی کشاورزان این شهرستان به خاطر هجوم ملخ های مراکشی در اراضی شهرستان رودبار خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی گیلان از نگرانی کشاورزان این شهرستان به خاطر هجوم ملخ های مراکشی در اراضی شهرستان رودبار خبر داد.

ابراهیم محمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هجوم ملخ های مراکشی در اراضی شهرستان رودبار، موجب نگرانی کشاورزان منطقه شده است گفت: شرایط خاص اقلیمی، آب و هوایی و مراتع خشک این شهرستان باعث شده این منطقه زیستگاه مناسبی برای ملخ مراکشی باشد.

وی با اشاره به اینکه ملخ های مراکشی جهت تکثیر و رشد خود نیاز به تغذیه فراوان دارند، افزود: این امر می تواند خسارات جبران ناپذیری به مراتع و مزارع کشاورزی وارد کند.

محمدی با بیان اینکه هجوم ملخ های مراکشی در اراضی شهرستان رودبار، موجب نگرانی کشاورزان منطقه شده است گفت: شرایط خاص اقلیمی، آب و هوایی و مراتع خشک این شهرستان باعث شده این منطقه زیستگاه مناسبی برای ملخ مراکشی باشد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی گیلان خاطرنشان کرد: در عملیات پایش و مبارزه با آفت ملخ مراکشی چهار دستگاه خودرو مجهز به سمپاش، سه دستگاه سمپاش توربولاینر پشت تراکتوری و یک دستگاه خودروی پشتیبان کانون یاب توسط کارشناسان مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی کشاورزان از هجوم ملخ های مراکشی به اراضی رودبار

نگرانی کشاورزان از هجوم ملخ های مراکشی به اراضی رودبار