مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-04-26اقتصادي

صنوف متخلف در فارس 15 میلیارد ریال جریمه شدند


در بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی سطح استان در فروردین امسال بالغ بر 15 میلیارد ریال جریمه برای افراد متخلف صادر شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: در بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی سطح استان در فروردین امسال بالغ بر 15 میلیارد ریال جریمه برای افراد متخلف صادر شده است.

غلامرضا سالاری گفت: طی فروردین ماه، گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان با همکاری سازمان صمت، اتاق های اصناف، شبکه های بهداشت و سازمان جهاد کشاورزی بیش از 6700 مورد بازرسی را انجام داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تعزیرات فارس، سالاری از تشکیل 580 فقره پرونده در این بازرسی ها خبر داد و افزود: عمده این بازرسی ها مربوط به اقلام اساسی همچون مرغ، گوشت، میوه و روغن در حوزه عرضه و تولید و همچنین نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی بوده که متخلفان این پرونده ها توسط شعب تعزیرات حکومتی استان بالغ بر 15 میلیارد ریال جریمه نقدی شده و علاوه بر این احکامی همچون تعطیلی و نصب پارچه تخلف نیز صادر شده است.

سالاری با تاکید بر اینکه سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان یک نهاد شبه قضایی، رسیدگی به پرونده های در حوزه صلاحیت را به عهده دارد افزود: حضور در گشت های بازرسی در کنار دیگر دستگاه های نظارتی در شرایط فعلی اقتصادی و به منظور حمایت از مصرف کنندگان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنوف متخلف در فارس 15 میلیارد ریال جریمه شدند

صنوف متخلف در فارس 15 میلیارد ریال جریمه شدند