مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-26اقتصادي

فعالیت بیش از 190 مربی آمورش رانندگی در ساری


رییس انجمن صنفی آموزشگاه های رانندگی ساری به تشریح مشکلات این صنف در این شهرستان پرداخت و گفت: بیش از 190 مربی آمورش رانندگی در ساری در حال فعالیت هستند.

- ایسنا/مازندران رییس انجمن صنفی آموزشگاه های رانندگی ساری به تشریح مشکلات این صنف در این شهرستان پرداخت و گفت: بیش از 190 مربی آمورش رانندگی در ساری در حال فعالیت هستند.

قربانعلی رکنی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه ساماندهی مربیان آموزشگاه ها از وظائف انجمن صنفی آموزشگاه های رانندگی ساری است که متاسفانه به دلیل نبود حمایت بیمه ای، سوخت و همچنین نبود حمایت از طرف ارگانی خاص این امر با مشکل مواجه شد، اظهار کرد: مربیان آموزشگاه های رانندگی فاقد بیمه بازنشستگی هستند.

وی با بیان اینکه این انجمن علیرغم بسیاری از مخالفت ها، 3 ماه تاسیس و بانامه نگاری با معاونت عمرانی استانداری جهت تامین سوخت مربیان اقدام شد، تصریح کرد: با سهمیه 60 لیتر بنزین که به اندازه مصرف 3 روز است نمی توان آموزش داد و مابقی تامین سوخت را خود مربیان هزینه می کنند.

رییس انجمن صنفی آموزشگاه های رانندگی ساری با اشاره به فعالیت بیش از 190 مربی مرد و زن در مرکز استان، گفت: هر مربی روزانه به 4 هنرجو آموزش می دهد که از زمان شیوع ویروس کرونا مراکز و مربیان از نظر مالی دچار مشکل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 190 مربی آمورش رانندگی در ساری

فعالیت بیش از 190 مربی آمورش رانندگی در ساری