مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-04-26سياسي

تاکسیرانی و اتوبوسرانی بیشترین مبتلایان و متوفیان کرونا را در شهرداری دارند


مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به تزریق واکسن برای کارکنان بهشت زهرا و سازمان پسماند و آغاز واکسیناسیون کادر درمان شرکت شهر سالم، گفت: در شهرداری تهران، - مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به تزریق واکسن برای کارکنان بهشت زهرا و سازمان پسماند و آغاز واکسیناسیون کادر درمان شرکت شهر سالم، گفت: در شهرداری تهران، سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی بیشترین شمار مبتلایان و متوفیان کرونا را داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید چوبینه در پاسخ به این سوال که تاکنون چند نفر در شهرداری تهران از مدیران و معاونان شهرداری یا شورای شهری ها در مقابل کرونا واکسینه شده اند، گفت: تاکنون حتی یک مورد واکسیناسیون در این زمینه به ما گزارش نشده است.

وی افزود: واکسیناسیون کارکنان بهشت زهرا و سازمان پسماند انجام شده و از دیروز واکسیناسیون کادر درمان شرکت شهر سالم که تعدادشان حدود 700 تا 800 نفر است نیز آغاز شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم تاکید کرد: بر اساس آمارهای رسمی تاکنون 3052 نفر در شهرداری مبتلا به کرونا شده و 62 نفر نیز جان خود را از دست دادند که البته آمار غیررسمی بیشتر از این تعداد است چرا که برخی از سازمان ها ممکن است آمار جدید مبتلایان متوفیان را به شهرداری اعلام نکرده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسیرانی و اتوبوسرانی بیشترین مبتلایان و متوفیان کرونا را در شهرداری دارند

تاکسیرانی و اتوبوسرانی بیشترین مبتلایان و متوفیان کرونا را در شهرداری دارند