مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-04-26اقتصادي

تاکید بر رفع نواقص آسفالت جاده قدیم بستان آباد_تبریز


نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس بر رفع نواقص آسفالت جاده ای و تعریض پل اوجان و بهسازی آسفالت جاده قدیم بستان آباد_تبریز تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بستان آباد، غلامرضا نوری در جلسه رفع موانع تولید و حل مشکلات جاده ای شهرستان بستان آباد با اشاره به استقرار واحدهای تولیدی و برخی از صنایع در حوزه استحفاظی شهرستان بستان آباد خواستار پیگری پروژه ها وتامین اعتبار برای رفع نواقصات آسفالت جاده ای شهرستان شد.

غلامرضا نوری همچنین در این جلسه خواستار تسریع در تعریض پل اوجان در داخل شهر بستان آباد  و بهسازی وساماندهی آسفالت جاده قدیم این شهرستان با توجه به حجم بالای ترافیک شد.

یدالله الهیاری  گفت: 6 میلیارد تومان اعتبار برای رمپ خروجی از آزاد راه برای واحدهای تولیدی و صنایع منطقه سعید آباد و بهسازی آسفالت جاده کاشی تبریز اختصاص داده شده است.

فرماندار شهرستان بستان آباد افزود:این میزان اعتبار از محل تبصره 19 و مابقی آن مابین واحدهای تولیدی و مشارکت فرمانداری بستان آباد و دستگاه های اداری شهرستان تامین خواهد شد.

مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان نیز در این جلسه از آمادگی این اداره برای پیگیری پروژه های جاده ای و بخصوص مشکلات جاده ای صنایع و واحدهای تولیدی و همچنین از  آغاز ادامه پروژه آسفالت ریزی جاده بستان آبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر رفع نواقص آسفالت جاده قدیم بستان آباد_تبریز

تاکید بر رفع نواقص آسفالت جاده قدیم بستان آباد_تبریز