مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-04-26فرهنگي

انتخاب قوچان به عنوان شهر خلاق موسیقی


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان از معرفی قوچان به عنوان شهر خلاق موسیقی در آیین معرفی اولین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان از معرفی قوچان به عنوان شهر خلاق موسیقی در آیین معرفی اولین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر خبر داد.

بنا بر گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان، ابراهیم مطاعی سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قوچان عنوان کرد: در آیین معرفی اولین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر که با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و به صورت مجازی برگزار شد، قوچان به عنوان شهر خلاق موسیقی در شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر کشور انتخاب شد.

وی ادامه داد: این شهرها در 9 گروه در حوزه های مختلف شامل موسیقی، ادبیات، سینما، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، صنایع دستی، مد و لباس ، چاپ و بسته بندی و رسانه و مطبوعات دسته بندی شده که از استان خراسان رضوی، شهرستان قوچان در زمینه موسیقی و مشهد مقدس در زمینه رسانه و مطبوعات و شهرهای نیشابور و تربت حیدریه در زمینه ادبیات در این شبکه انتخاب شدند.

مطاعی در ادامه گفت: در مجموع 142 شهر به مرحله نیمه نهایی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر رسیدند که از این میان 60 شهر با عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر شناخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب قوچان به عنوان شهر خلاق موسیقی

انتخاب قوچان به عنوان شهر خلاق موسیقی