مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-04-26پزشكي

واکسیناسیون بیش از 2 هزار نفر در شاهرود و میامی انجام شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از واکسیناسیون دو هزار و 170 نفر علیه بیماری کرونا تا ابتدای اردیبهشت ماه 1400 در شهرستان های شاهرود و میامی خبر داد.

- رضا چمن در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه دو هزار و 170 نفر در شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تا ابتدای اردیبهشت ماه 1400 واکسن دریافت کردند، تاکید کرد: این واکسیناسیون بر طبق دستورالعمل و سند واکسیناسیون صادره از سوی وزارت بهداشت انجام شد.

وی از ادامه واکسیناسیون در شاهرود و میامی خبر داد و ابراز داشت: از ابتدای اردیبهشت ماه نیز با تحویل محموله جدید واکسن، واکسیناسیون گروه های هدف از سوی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در حال انجام است از سوی دیگر باید گفت هر گونه شائبه یا ادعای تزریق خارج از مجموعه دانشگاه طبق دستورالعمل وزارت بهداشت ممنوع است.

واکسیناسیون گروه هدف رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه 350 نفر از بین پاکبانان و بیماران خاص در شهرستان های شاهرود و میامی واکسن دریافت کردند، ابراز داشت: 130 پاکبان و 221 بیمار خاص در شرق استان واکسن کرونا دریافت کردند.

چمن با بیان اینکه در آخرین روز اردیبهشت ماه 1400 محموله دیگری از واکسن در اختیار دانشگاه قرار داده شده است، گفت: روند ادامه واکسیناسیون برای گروه های هدف مانند کادر درمانی، پاکبانان، بیماران خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیش از 2 هزار نفر در شاهرود و میامی انجام شد

واکسیناسیون بیش از 2 هزار نفر در شاهرود و میامی انجام شد