مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-04-25حوادث

کشف 43 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مشهد


فرمانده انتظامی مشهد از کشف و ضبط 43 دستگاه ارز دیجیتال در این شهر طی عملیاتی ضربتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سرهنگ عباس صارمی ساداتی روز یکشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگاران افزود: ماموران کلانتری 16 مشهد با اقدامات اطلاعاتی به سرنخ هایی از نصب تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال و استفاده از برق سراسری در این رابطه دست یافتند.

وی اضافه کرد: تیم دایره اطلاعات کلانتری 16 مشهد پس از بررسی های اولیه با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شد و ساختمانی که در آن این اقدام می افتاد را بازرسی کرد.

فرمانده انتظامی مشهد همچنین گفت: تیم گشت کلانتری 12 مشهد در یکی از خیابان های حوزه استحفاظی خود 2 پسر نوجوان را در حال فرار مشاهده کردد که چند نفر از شهروندان در حال تعقیبشان بودند.

صارمی افزود: ماموران کلانتری 12 بلافاصله وارد عمل شده و این 2 نوجوان 16 ساله را دستگیر کردند و بررسی های اولیه نشان داد آنها با ورود به یک فروشگاه حدود 700 هزار تومان کالا را سرقت کرده وقصد فرار داشته اند که دستشان رو شده است.

وی با ابراز تاسف از این که متهمان دارای سابقه سرقت بوده و یکی از آنان به مواد مخدر اعتیاد دارد ادامه داد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرقت های مشابه، تحقیقات پلیسی در این باره ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 43 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مشهد

کشف 43 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مشهد