مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-04-25حوادث

دستگیری 2 کش روزن نوجوان و مالخر اموال مسروقه


فرمانده انتظامی مشهد از عملیات ضربتی کلانتری های 12 و 16 و 24 مشهد برای دستگیری عاملان کش روزنی و کشف دستگاه های استخراج ارز دیجیتال خبر داد.

- سرهنگ عباس صارمی ساداتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد به تشریح 3 پرونده پرداخت و گفت: تیم گشتی کلانتری 12 مشهد در یکی از خیابان های حوزه استحفاظی خود 2 پسر نوجوان را در حال فرار مشاهده کردند که چند تن از شهروندان در تعقیبشان بودند.

  فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران کلانتری 12 بلافاصله وارد عمل شده و این 2 نوجوان 16 ساله را دستگیر کردند، بررسی های اولیه نشان می داد آن ها با ورود به یک فروشگاه نزدیک به 700 هزار تومان کالا کش روزنی کرده و قصد فرار داشته اند که دستشان رو شده است.

  وی با ابراز تأسف از اینکه متهمان دارای سابقه سرقت بوده و یکی از آنان به مواد مخدر اعتیاد دارد، بیان کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرقت های مشابه، تحقیقات پلیسی در این باره ادامه دارد.

صارمی ساداتی اظهار کرد: ماموران کلانتری 16 مشهد نیز با اقدام های اطلاعاتی به سرنخ هایی از نصب تعدادی دستگاه های استخراج ارز دیجیتال و استفاده از برق سراسری در این رابطه دست یافتند.

  فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: تیم دایره اطلاعات کلانتری 16 پس از بررسی های اولیه با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و ساختمان مذکور را مورد بازرسی قرار دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 کش روزن نوجوان و مالخر اموال مسروقه

دستگیری 2 کش روزن نوجوان و مالخر اموال مسروقه