مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-04-25سياسي

اتوبوس گردشگری در خیابان های مرکزی پایتخت به راه افتاد


سرپرست معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 تهران از راه اندازی اتوبوس گردشگری ویژه یادبود شهدای مدافع سلامت در خیابان های مرکزی تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر داد و افزود: 30 نفر از کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت در هفته ملی سلامت تقدیر شدند.

سبحانی همچنین به تقدیر از سه طرح برتر همگام سلامت همراه با قدردانی از تلاش های پنج سازمان مردم نهاد همکار با شهرداری منطقه 6 تهران در حوزه سلامت همزمان با هفته ملی سلامت اشاره کرد و گفت: تقدیر از دبیران کانون های ده گانه 14 محله سطح منطقه 6 در این هفته اجرا شد.

وی درباره برگزاری تور سلامت گردی در سطح منطقه 6 نیز اظهار کرد: اتوبوس گردشگری با هدف معرفی پتانسیل های سلامت محور و مراکز دیدنی و تاریخی سطح منطقه ویژه دبیران کانون های سلامت به راه افتاد.

همچنین کمپین دوچرخه سواری ویژه یادبود شهدای مدافع سلامت و نیز ویژه برنامه سلامت گردی معرفی مراکز و ظرفیت های حوزه سلامت از برنامه های سطح این منطقه در هفته ملی سلامت بود.

به گفته سرپرست معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 تهران، اشتراک گذاری طرح های گرافیکی و تولیدات محتوایی، چاپ و نصب بنرهای اطلاع رسانی، انتشار مجموعه کلیپ های اگر از من می شنوی در شبکه های اجتماعی و اطلاع رسانی و اکران فراخوان مسابقه داستان نیمه تمام را از دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس گردشگری در خیابان های مرکزی پایتخت به راه افتاد

اتوبوس گردشگری در خیابان های مرکزی پایتخت به راه افتاد