مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-04-25سياسي

تاجزاده اعلام کاندیداتوری کرد


معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات به طور رسمی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری اعلام نامزدی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سیدمصطفی تاجزاده با صدور بیانیه ای به طور رسمی برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: من سید مصطفی تاجزاده، شهروندی از تبار مشروطه خواهان و اصلاح گران با استمداد از روح پاک شهیدان عدالت و آزادی وارد میدان انتخابات ریاست جمهوری می شوم، برای تغییر و برای اصلاحات ساختاری، رویکردی و رفتاری.

می آیم برای استقرار دموکراسی در ایران، صلح در منطقه و تعامل با جهان می آیم تا از حقوق محرومان، به ویژه کارگران و معلمان و همه ی حقوق بگیران ثابتی دفاع کنم که فشار تحریم و خودتحریمی و بی کفایتی ، قامت شان را خم کرده، سلامت و عزت آن ها را نشانه رفته است.

می آیم تا هر که شناسنامه ایرانی دارد، مالیات می دهد و حق رای دارد، صرف نظر از عقاید و سلایقش، از حقوق کامل شهروندی بهره برد.

می آیم برای رفع تمام اشکال تبعیض از زنان.

می آیم تا با تنش زدایی و عادی سازی روابط با آمریکا و گسترش مناسبات با همه ی کشورها از چین و روسیه تا اروپا و هند، لغو همه ی تحریم ها ممکن شود و بانک های جهانی با دسته بندی ایرانیان در ردیف تروریست ها، آنان را از حقوق مسلّم خویش در دادوستد آزاد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجزاده اعلام کاندیداتوری کرد

تاجزاده اعلام کاندیداتوری کرد