مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-04-25سياسي

تکمیل پروژه آبرسانی به 4 شهر به انتظار 14 ساله مردم پایان دهد


نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمیی، گفت: کهگیلویه بزرگ نیازمند توجه ویژه وزارت نیرو در زمینه زیر ساخت های آب و برق و اطمینان پایدار در این راستا است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمیی، گفت: کهگیلویه بزرگ نیازمند توجه ویژه وزارت نیرو در زمینه زیر ساخت های آب و برق و اطمینان پایدار در این راستا است.

حجت الاسلام سید محمد موحد در دیدار با رضا اردکانیان وزیر نیرو ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول ماه پر خیر و برکت رمضان، اظهار کرد: بهره برداری از پروژه آبرسانی به 4 شهر (دهدشت، سوق، چرام و لنده ) تا پایان دولت یکی از مسائل بسیار مهمی است که دولت دوازدهم در سفر به کهگیلویه و بویراحمد برای به بهره برداری رسیدن این پروژه قول مساعد داده بودند.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمیی، افزود: مقرر شد که این مهم از طریق خطوط انتقال از سد کوثر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در دیدار قبلی با وزیر نیرو، وی دستور اختصاص 20 میلیارد تومان جهت تحرک بیشتر این پروژه را صادر کرد، گفت: متاسفانه نه تنها این مهم عملیاتی نشد بلکه از 22 کیلومتری که آب به شهر دهدشت می رسید تنها 4 کیلومتر انجام شده که فعلا قرار است لوله آن را تامین کنند و این موضوع برای بنده بعنوان نماینده مردم ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه آبرسانی به 4 شهر به انتظار 14 ساله مردم پایان دهد

تکمیل پروژه آبرسانی به 4 شهر به انتظار 14 ساله مردم پایان دهد