مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-04-25اقتصادي

برنامه ستاد تنظیم بازار برای تامین خرمای ماه مبارک رمضان + سند


در جلسه کارگروه تنظیم بازار در خصوص نحوه تامین خرما از طریق توزیع در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای برنامه ریزی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس براساس تصمیمات یکصد و سی و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار مورخ 1400/1/30 و به  استناد تصمیمات بند (3) جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و استانداران سراسر کشور (موضوع نامه شماره 60.

24229 مورخ1400.

1.

15) مبنی بر ابلاغ اقلام مشمول طرح تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و ضوابط مربوط به آن و گزارش اقدامات مربوط به تنظیم بازار خرما کشور از روند قیمت و تامین و عرضه در شبکه های صنفی، بازارهای سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و فروشگاه های زنجیره ای و به استناد تصمیمات کمیته رصد و پایش خرمای کشور مجددا تصمیمات ذیل مورد تاکید قرار گرفت.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران نسبت به هماهنگی و تنظیم شبکه گسترده توزیع خرمای مورد نیاز (مضافتی و کبکاب) در شبکه فروشگاه های زنجیره ای، بازارهای سازمان میادین شهرداری تهران و اصناف مرتبط با قیمت حداکثر 10 درصد افزایش نسبت به قیمت سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران انجام و با هرگونه گران فروشی خارج از عرف پیرامون عرضه خرما برخورد قانونی نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ستاد تنظیم بازار برای تامین خرمای ماه مبارک رمضان + سند

برنامه ستاد تنظیم بازار برای تامین خرمای ماه مبارک رمضان + سند