مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-04-25اقتصادي

تولید 2500 تن گوشت قرمز توسط دامداران گیلانی


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به تولید دو هزار و 500 تن گوشت قرمز توسط دامداران طی یک ماه گذشته، گفت: سالانه 29 هزار تن گوشت قرمز در گیلان تولید می شود.

- میر حجت علی اکبرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزان تولید گوشت قرمز در استان گیلان، اظهار کرد: دامداران گیلانی در یک ماه گذشته دو هزار و 500 تن گوشت قرمز در استان تولید کرده اند.

وی با بیان اینکه گیلان سالانه بیش از 29 هزار تن گوشت قرمز در استان گیلان تولید می شود، تأکید کرد: این میزان برای نیاز بازارهای استان گیلان کافی است.

اکبر نژاد با اشاره به اینکه استان گیلان 201 واحد گاوداری گوشتی صنعتی با ظرفیت بیش از 18 هزار رأس گاو دارد، گفت: از این نظر گیلان در رتبه دوازدهم کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از تولید کننده سازمان جهاد کشاورزی گیلان روزانه 500 تن نهاده خام دامی با قیمت یارانه ای و شش هزار و 500 تن کنستانتره بین دامداران گیلانی توزیع می کند، ادامه داد: بیشتر دامداری های فعال در استان گیلان خانگی هستند.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه گیلان یک میلیون و 100 هزار رأس دام سبک و سنگین دارد، افزود: 70 درصد این دام ها سنگین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 2500 تن گوشت قرمز توسط دامداران گیلانی

تولید 2500 تن گوشت قرمز توسط دامداران گیلانی