مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-04-25فرهنگي

ساخت یک سریال مستند جدید از زندگی دیگو آرماندو مارادونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، مارادونا که چندی پیش بر اثر حمله قلبی درگذشت و تاکنون موضوع چندین مستند و فیلم داستانی بوده است، - دیگو مارادونا فوتبالیست مشهور و فقید موضوع یک سریال مستند جدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، مارادونا که چندی پیش بر اثر حمله قلبی درگذشت و تاکنون موضوع چندین مستند و فیلم داستانی بوده است، این بار موضوع سریالی مستند بر مبنای آرشیو های خاص و توضیحاتی است که خانواده این ورزشکار مشهور و جنجالی بیان می کنند.

السا مارادونا خواهر دیگو در این باره گفت: یک چیز آن چیزی است که مطبوعات و مردم می گویند و یک چیز کاملاً دیگر آن چیزی است که ما از نزدیک با آن زندگی کردیم.

ما همیشه در حاشیه آنچه گفته می شد بودیم.

برادرم، در زندگی اش مجبور شد تا در برابر تهمت های بی حد و اساس از خود دفاع کند، اما او اکنون اینجا نیست و وظیفه ماست که این دروغ ها را پاک کنیم و بگذاریم یاد و خاطره اش در آرامش باشد.

این مستند را آلخاندرو هارتمن کارگردانی می کند و آن را برمبنای اطلاعاتی از سوی خانواده مارادونا، فیفا، ارتباطات سیاسی بین المللی و سازمان ها و دولت ها و .

شکل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت یک سریال مستند جدید از زندگی دیگو آرماندو مارادونا

ساخت یک سریال مستند جدید از زندگی دیگو آرماندو مارادونا