موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-04-25پزشكي

آشنایی با خواص و مضرات مصرف روغن دنبه


یکی از روغن هایی که از قدیم الایام مورد استفاده مردم ما بوده روغن دنبه است که از چربی گوسفندی به دست می آید و دارای خواص و مضراتی بوده که لازم است آن ها را بدانیم.

- ایسنا/لرستان یک متخصص طب سنتی گفت: یکی از روغن هایی که از قدیم الایام مورد استفاده مردم ما بوده روغن دنبه است که از چربی گوسفندی به دست می آید و دارای خواص و مضراتی بوده که لازم است آن ها را بدانیم.

نعمت اله مرادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روغن دنبه، به یکی از روغن های طبیعی گفته می شود که از چربی گوسفند که در دم حیوان قرار دارد، ساخته می شود.

وی ادامه داد: روغن دنبه خواص و مضراتی دارد که در طب سنتی از آن بسیار یاد شده؛ استفاده از آن با توجه به صحبت های ضدونقیضی که درباره اش وجود دارد، باید با احتیاط انجام شود.

این متخصص طب سنتی با اشاره به این که مصرف کردن روغن دنبه برای افرادی که تحرک فیزیکی کمی دارند، توصیه نمی شود، افزود: همچنین، استفاده از این روغن برای بیماران قلبی و سالمندان و افراد مبتلا به دیابت و چربی خون نیز اکیداً ممنوع است.

وی با اشاره به این که روغن دنبه از روغن های حیوانی است که در طب سنتی، خواص بسیاری برای آن ذکر شده، عنوان کرد: روغن دنبه از آنجا که دارای طبع گرم بوده برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است؛ چراکه به اعتقاد طب سنتی، خوراکی هایی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با خواص و مضرات مصرف روغن دنبه

آشنایی با خواص و مضرات مصرف روغن دنبه