مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 17:302021-04-24ورزشي

ساماندهی به وضعیت شهرداری آستارا مهم ترین مأموریت است


سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا، گفت: مأموریت من ساماندهی به وضعیت تیمی خواهد بود که هفته ها از نتایج مطلوب و شرایط ایده ال دور بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد جمشیدیان شنبه شب در جمع خبرنگاران با قدردانی از تلاش های سرمربی های قبلی شهرداری آستارا برای کسب موفقیت شهرداری آستارا، اظهار کرد: بعد از برگزاری جلساتی و با توجه شناخت نسبی از بازیکنان و باشگاه شهرداری آستارا مسئولیت هدایت این تیم را پذیرفتم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه تیم بیش از 20 روز در نیم فصل دور از تمرین گروهی بوده و چهار شکست پیاپی شرایط را سخت کرده است، افزود: شرایط بدنی تیم بهتر شده اما نیاز به زمان و حوصله دارد تا به شرایط مد نظر ما نزدیک شود.

سرمربی شهرداری آستارا با تاکید بر اینکه فاصله این تیم با صدر و انتهای جدول برابر است و باید واقع بین باشیم، اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه ابتدا خارج شدن از شرایط موجود خواهد بود و سپس مسیر را برای کسب بهترین نتایج طی می کنیم.

وی با بیان اینکه مهم ترین مأموریت من سر و سامان دادن به تیمی خواهد بود که هفته ها از کسب نتایج مطلوب و شرایط ایده آل دور است، ادامه داد: در مجموع تیم خوبی داریم و در شرایط بد باید تلاش کنیم به شرایط خوب گذشته برگردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی به وضعیت شهرداری آستارا مهم ترین مأموریت است

ساماندهی به وضعیت شهرداری آستارا مهم ترین مأموریت است