مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 16:552021-04-24سياسي

36 قزوینی مبتلا به کرونا نقض قرنطینه کردند


جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین اعلام کرد: هفته گذشته 36 مبتلا به کرونا نقض قرنطینه کردند که از دادستان می خواهیم با آنان برخورد شود؛ - ایسنا/قزوین جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین اعلام کرد: هفته گذشته 36 مبتلا به کرونا نقض قرنطینه کردند که از دادستان می خواهیم با آنان برخورد شود؛ از دانشگاه علوم پزشکی نیز می خواهیم نتایج مثبت کرونا را به فرد، خانواده و محل کار اعلام کند تا فرد مبتلا 2 هفته در منزل ایا بیمارستان قرنطینه باشد.

منوچهر حبیبی در ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که عصر امروز شنبه چهارم اردیبهشت در محوطه استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بازاریان فکر نکنند که تمام فشار بر روی آنان است، 14 ماه است که دانشگاه ها، مدارس و مساجد تعطیل شده اند، نماز جمعه تشکیل نمی شود و ادارات با یک سوم ظرفیت فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه برای تعطیلی صنوف باید به صورت کارشناسی تصمیم گرفت، ادامه داد: بازار محل تجمع و رفت و آمد مردم است برای همین در انتقال کرونا نقش مهمی دارد؛ با تعطیلی یک هفته ‎ای بازار میزان موارد ابتلا کاهش پیدا کرد.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین خاطرنشان کرد: هفته گذشته 36 مبتلا به کرونا نقض قرنطینه کردند از دادستان می خواهیم با آنان برخورد شود؛ از دانشگاه علو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 قزوینی مبتلا به کرونا نقض قرنطینه کردند

36 قزوینی مبتلا به کرونا نقض قرنطینه کردند