مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-04-24حوادث

دستگیری 98 نفر از گردانندگان سایت های قمار در مشهد


معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از شناسایی 10 مرکز قمار و دستگیری 98 نفر از گردانندگان سایت های قمار در مشهد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ ولی قنبری راد با اشاره به دستگیری شبکه گردانندگان قمارخانه ها در سطح استان طی چند روز اخیر گفت: با همکاری ارزشمند ضابطان دستگاه قضایی بزرگترین شبکه سازمان یافته قمار متلاشی و در همین رابطه 18نفر سرکرده باند و 80 نفر قمارباز دستگیر شدند.

سرپرست دادسرای ناحیه 2 مشهد افزود: این افراد که به صورت شبکه ای و سازمان یافته اقدام به قمار می کردند با دایر کردن مراکز مختلف به اعمال خلاف قانون مبادرت داشتند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این افراد دارای سابقه و برخی جزو اراذل و اوباش بوده و تامین امنیت بازی های قمار را نیز برعهده داشته و تاکنون اموال زیادی از شهروندان را حیف و میل کرده بودند .

بر اساس اعلام مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، از این مراکز اقلامی همچون آلات اختصاصی قمار، موادمخدر،مشروبات الکلی، انواع سلاح سرد،سلاح گرم ،مهمات سلاح گرم جنگی و دستگاه های pos نیز کشف و ضبط شده است.

همچنین کلیه اقدامات قانونی لازم در دست اجراست و قرار قانونی مناسب در مورد متهمان توسط بازپرس شعبه 210 صادر وتحقیقات در این زمینه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 98 نفر از گردانندگان سایت های قمار در مشهد

دستگیری 98 نفر از گردانندگان سایت های قمار در مشهد