مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 12:402021-04-24اجتماعي

حال و هوای دانش آموزان در روزهای رمضان/ از نجوای نوجوانی تا به نیت رفیقِ شهیدِ من


دانش آموزان انجمن اسلامی قزوین، پویش «رفیقِ شهیدِ من» را پیش بینی کرده اند؛ در این پویش، دانش آموزان نیت کرده و با یکی از شهدا رفیق می شوند.

- * نجوای نوجوانی / سه شنبه های مهدوی دانش آموزان انجمنی اصفهان هم برنامه نجوای نوجوانی را پیش بینی کردند که کلی نکات آموزنده در آن پیش بینی شده است.

جلسات هفتگی سه شنبه های مهدوی ، کاری از دانش آموزان انجمنی خوزستان است که سه شنبه ها رأس ساعت 19 منتشر می شود.

* مسابقه دانش آموزی حفظ سوره واقعه مسابقه حفظ سوره واقعه، ویژه تمام دانش آموزان استان گیلان است که توسط انجمن اسلامی دانش آموزان این استان پیش بینی شده است و به همه حافظان این سوره هم، هدیه داده می شود.

محمد لطیفی مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: امسال در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، سوره واقعه به عنوان سوره سال اتحادیه انتخاب شده است که در این راستا مسابقه حفظ و درک مفهوم سوره واقعه برای تمام دانش آموزان استان پیش بینی شد.

وی ادامه داد: دانش آموزان علاقه مند جهت ثبت نام در این مسابقه می توانند به ادارات تبلیغات اسلامی سراسر استان و همچنین به حساب کاربری @Alo_hamsangaran در پیام رسان شاد، بله و صفحه اینستاگرام همسنگران به آدرس hamsangarangilan58@ مراجعه کرده و از نحوه برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای دانش آموزان در روزهای رمضان/ از نجوای نوجوانی تا به نیت رفیقِ شهیدِ من

حال و هوای دانش آموزان در روزهای رمضان/ از نجوای نوجوانی تا به نیت رفیقِ شهیدِ من