مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-24اقتصادي

384 هکتار باغات استان سمنان زیر کشت گوجه سبز رفت


مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان با بیان اینکه 384 هکتار باغات استان زیر کشت گوجه سبز رفت، گفت: بیشترین میزان کشت در گرمسار و سمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی قراییان ظهر شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به صورت مجازی به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان با بیان اینکه 384 هکتار اراضی باغی استان در سال زراعی جاری به کشت گوجه سبز اختصاص دارد، بیان کرد: بیش از 150 هکتار از این میزان در منطقه بنه کوه گرمسار کشت شده است.

وی با بیان اینکه محصول گوجه سبز به واسطه ارزش مالی بالایی که دارد، کشتی جذاب محسوب می شود، افزود: بعد از گرمسار شهرستان های سمنان و منطقه لاسجرد بیشترین میزان کشت گوجه سبز را به خود اختصاص داده اند.

معاون جهاد استان سمنان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر ، درباره عملکرد این محصول در واحد زیر کشت، گفت: میانگین برداشت محصول در باغات استان تقریباً 10 تن در هکتار است.

قراییان با بیان اینکه پیش بینی ما این است که سه هزار و 270 تن محصول گوجه سبز از باغات استان سمنان برداشت شود، تاکید کرد: 323 هکتار از درختان گوجه سبز استان به صورت بارور و مابقی به صورت نهال کشت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

384 هکتار باغات استان سمنان زیر کشت گوجه سبز رفت

384 هکتار باغات استان سمنان زیر کشت گوجه سبز رفت