مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-24سياسي

مهم ترین دغدغه ایثارگران با استخدام فرزندان آنها مرتفع می شود


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه 4 اردیبهشت ماه در نشستی با همسران شهدای هیئت فرزندان شاهد امام زاده صالح تأکید کرد: - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه 4 اردیبهشت ماه در نشستی با همسران شهدای هیئت فرزندان شاهد امام زاده صالح تأکید کرد: مهم ترین دغدغه فرزندان شهدا موضوع اشتغال است و با تلاش های صورت گرفته مقرر شده است 20 هزار نفر از فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد به زودی استخدام شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس سعید اوحدی با اشاره به نگاه عمیق مقام معظم رهبری به تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، گفت: امروز بزرگترین دغدغه بنیاد شهید و امور ایثارگران حل مشکلاتی است که جامعه ایثارگری با آن مواجه است و در این راه از هیچ تلاشی فروگزار نخواهد کرد.

معاون رییس جمهور با تأکید بر ضرورت حل مشکلات فرزندان شهدا، خاطرنشان کرد: مهم ترین دغدغه ایثارگران با استخدام فرزندان آنها مرتفع می شود و طبق برنامه ششم توسعه دولت موظف است کلیه فرزندان شهدا را تا پایان برنامه استخدام کند.

با تلاش های صورت گرفته مقرر شده است 20 هزار نفر از فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد به زودی و پس از برگزاری آزمون استخدام شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین دغدغه ایثارگران با استخدام فرزندان آنها مرتفع می شود

مهم ترین دغدغه ایثارگران با استخدام فرزندان آنها مرتفع می شود