موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-04-24سياسي

توزیع 500 بسته معیشتی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)+عکس


500 بسته معیشتی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) به همت خیران امامزاده قاصی الصابر (ع) تهیه شده و قرار است این بسته ها در هفته جاری بین نیازمندان توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، امامزاده های استان تهران همزمان با ماه مبارک رمضان با توجه به شیوع میثم مطیعی و حضور زائران با رعایت پروتکل های بهداشتی را برگزار می کند، اقدام به توزیع بسته های معیشتی کرده است.

بر همین اساس، یک هزار و 200 بسته معیشتی به همت خیران آماده شده است که 500 بسته در هفته جاری به مناسبت میلاد امام حسن (ع) بین نیازمندان توزیع خواهد شد و این بسته های معیشتی در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

این بسته های معیشتی به ارزش حدودی 800 هزار تومان که در امامزاده قاضی الصابر (ع) بسته بندی شده است، تا چهارشنبه در بین نیازمندان با محوریت مناطق محروم غرب تهران توزیع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در آستان امامزاده قاضی الصابر(ع) در کنار مناجات خوانی در ماه مبارک رمضان، بسته های معیشتی نیز آماده ارسال خواهد شد.

همچنین در شب های ماه رمضان چندین خیر نیز برای کمک به نیازمندان اعلام آمادگی کردند که کمک های مردمی برای نیازمندان نیز جمع آوری و تبدیل به بسته های معیشتی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 بسته معیشتی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)+عکس

توزیع 500 بسته معیشتی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)+عکس