مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-04-24فرهنگي

خیز «قهرمان» فرهادی برای جشنواره کن


«قهرمان» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی، یکی از چند پروژه مهم سینمایی است که به کمیته انتخاب هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن ارائه شده است.

- قهرمان جدیدترین ساخته اصغر فرهادی، یکی از چند پروژه مهم سینمایی است که به کمیته انتخاب هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره فیلم کن که سال گذشته به دلیل بحران کرونا سرانجام تصمیم به لغو برگزاری گرفت امسال با برنامه ریزی کامل، قصد دارد، این رویداد را حضوری برگزار کند و آن طور که به نظر می رسد در کن 2021 نیز جای سینماگران مولف، فیلمسازان زن و ستاره ها خالی نخواهد بود.

نشریه سینمایی ورایتی فهرستی از آثار احتمالی حاضر در جشنواره کن منتشر کرده که نام فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی نیز در این میان به چشم می خورد.

در این فیلم امیر جدیدی، محسن تنابنده، رعنا آزادی ور، فرشته صدرعرفایی، سارینا فرهادی و جمعی دیگر از بازیگران که اغلب آنان چهره های جدید هستند مقابل دوربین فرهادی رفته اند و هایده صفی یاری نیز تدوین فیلم را بر عهده دارد.

کمپانی فرانسوی ممنتو پیکچرز، تهیه کنندگی و فروش فیلم قهرمان را بر عهده دارد و این فیلم را در فرانسه نیز اکران خواهد کرد.

فرهادی پس از ساخت فیلم جدایی که موفق به کسب جایزه خرس طلایی بهترین فیلم جشنواره برلین شد، همه آثارش شامل گذشته ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز «قهرمان» فرهادی برای جشنواره کن

خیز «قهرمان» فرهادی برای جشنواره کن