مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-04-24اقتصادي

افزایش بیمه بیکاری به 2 میلیون و 755 هزار تومان


مدیریت روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: مقرری بیمه بیکاری با 39 درصد افزایش 2 میلیون و 755 هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس، مصطفی هاشمی در این باره گفت: حداقل مقرری بیکار شده ها از یک میلیون و 910 هزار و 427 تومان در سال گذشته به 2میلیون و 755هزار و 498 تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده که مقایسه آن نشان از رشد 39درصدی دارد.

وی با بیان این که افرادی که در سال جاری بیکار می شوند مقرری شان از مبلغ مذکور کمتر نخواهد بود، افزود: همچنین آن دسته از مقرری بگیران بیمه بیکاری که در سال های قبل از کار بیکار شده اند و همچنان در حال دریافت مقرری هستند و کمتر از این مبلغ مقرری دریافت کرده اند در فروردین ماه میزان مقرری آن ها ترمیم شده و با نرخ جدید به حسابشان واریز می شود.

هاشمی ادامه داد: تعدادی از افراد مقرری بیمه بیکاری فروردین خود را در دو مرحله دریافت کرده اند که در مرحله اول همان مبلغ سال قبل و در مرحله دوم مابه التفاوت سال جاری به حسابشان واریز شده است.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با بیان این که در استان فارس بالغ بر 14 هزار نفر مقرری بیمه بیکاری می گیرند که این تعداد در سال گذشته 13 هزار و 400نفر بود بیان کرد: هرساله تعداد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیمه بیکاری به 2 میلیون و 755 هزار تومان

افزایش بیمه بیکاری به 2 میلیون و 755 هزار تومان