مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-24اجتماعي

زیرساخت لازم برای ارائه خدمات آنلاین کتابخوانی فراهم نیست


سرپرست دفتر پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به لزوم ساخت کتابخانه های مجازی برای عشایر گفت: بدلیل نبود زیر ساخت لازم نمی توانیم آن طورکه شایسته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، سجاد محمدیان سرپرست دفتر پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه های عمومی کشور در رابطه با طرح کتابخانه عشایری به برنامه صبح وگفتگو رادیو گفت وگو گفت: فراخوان این طرح تا 31 اردیبهشت ادامه دارد.

وی نهاد کتابخانه های عمومی کشور را سازمانی غیردولتی دانست که باید به تمام شهروندان ایرانی اعم از عشایر ارائه خدمت کند.

محمدیان بدیهی ترین مسئله در امر کتاب و کتابخوانی را ایجاد دسترسی به این کالای فرهنگی برای عشایر عزیز کشورمان عنوان کرد و افزود: بدلیل نبود زیرساخت لازم نمی توانیم آن طور که شایسته است، به این مردم خدمات ارائه دهیم.

به گفته وی ساخت کتابخانه برای عشایر بدلیل کوچ کردن آن ها معنا ندارد و لذا تنها گزینه موجود، ایجاد کتابخانه های سیار و متحرک است و ویژگی های این کتابخانه ها هنوز برای ما محل پرسش است.

محمدیان  ادامه داد: با مشارکت یکی از شرکت های دانش بنیان ، از اواخر سال گذشته فراخوانی را منتشر و از کلیه فعالان صنعتی و معماران و نیز اهالی فرهنگ در خواست کردیم، سوال ما را در باب کتابخانه مناسب عشایر پاسخ دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت لازم برای ارائه خدمات آنلاین کتابخوانی فراهم نیست

زیرساخت لازم برای ارائه خدمات آنلاین کتابخوانی فراهم نیست