مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-04-24سياسي

وبینار بزرگداشت روز معمار در کرج برگزار می شود


کاربردی جهاد دانشگاهی کرج به مناسبت بزرگداشت نهمین دوره روزر معمار، وبیناری را با عنوان «توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان معماری برای ورود به بازار کار حرفه ای» برگزار می کند.

- ایسنا/البرز مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی کرج به مناسبت بزرگداشت نهمین دوره روزر معمار، وبیناری را با عنوان توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان معماری برای ورود به بازار کار حرفه ای برگزار می کند.

سید مرتضی سادات حسینی، سرپرست مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی کرج در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: از آنجایی که این مرکز دبیرخانه دائمی بزرگداشت روز معمار را از سال 1390 تاسیس کرده است، هر سال برنامه های ویژه این روز را با موضوعات مختلف با حضور اساتید بزرگ معماری برگزار می کند.

وی گفت: این برنامه ها به عنوان اولین مجموعه سمینارهای تخصصی محسوب می شود که در 10 سال اخیر در استان البرز برگزار شده است.

دکتر سعید امیری، معمار و مدرس دانشگاه و دبیر برنامه ریزی این رویداد نیز با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز معمار گفت: هدف از برگزاری این سمینارها، علاوه بر بزرگداشت روز معمار و بزرگداشت شیخ بهایی، ارتقای دانش دانشجویان و فارغ التحصیلان معماری با دعوت از اساتید صاحب نام و صاحب اندیشه در این برنامه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار بزرگداشت روز معمار در کرج برگزار می شود

وبینار بزرگداشت روز معمار در کرج برگزار می شود