موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-04-24سياسي

هپکو؛ سرگردان در چراهای بیشمار!


دبیر شورای اسلامی کار شرکت هپکو گفت: تولید در هپکو درگیر سوالات بی جواب و چراها شده است.

- ایسنا/مرکزی دبیر شورای اسلامی کار شرکت هپکو گفت: تولید در هپکو درگیر سوالات بی جواب و چراها شده است.

میثم هکی منفرد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به موانع موجود بر سر راه تولید در هپکو اظهار کرد: سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی نامگذاری شده است که این موضوع زمینه خوبی برای شکوفایی جهش تولید وجود خواهد داشت و همه باید همت خود را بر این قرار دهند که با حمایت از تولید موانع برطرف شود ولی متاسفانه تاکنون چیزی عاید شرکت هپکو نشده و هنوز موانع زیادی وجود دارد.

وی تصریح کرد: تهاتر بدهی ها در مصوبات و نامه ها، انجام شده ولی در عمل شاهد اقدامی نیستیم و با توجه به نامگذاری امسال، پشتیبانی ها با سرعت بسیار پایینی در حال انجام است و موانع پا برجاست.

با توجه به اینکه کارگران شرکت هپکو آماده و تشنه کار و تولید محصولات راهسازی و کشاورزی هستند، حمایتی در جهت تولید وجود ندارد، همین امر چراهایی بسیاری را به دنبال داشته است.

هکی منفرد به برخی از این چرایی ها و سوالات موجود در قبال به تولید ننشستن هپکو اشاره کرد و گفت: آیا تهاتر بدهی های شرکت هپکو انجام شده است؟ اگر انجام شده است، چرا بانک ها در خصوص پرداخت تسهیلات بانکی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هپکو؛ سرگردان در چراهای بیشمار!

هپکو؛ سرگردان در چراهای بیشمار!