مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-04-24سياسي

تجمعات و دورهمی های خانوادگی روند شیوع کرونا را تشدید می کند


فرماندار اهر با بیان اینکه از مردم می خواهیم در صورت امکان از منزل خارج نشوند، گفت: تجمعات و دورهمی های خانوادگی روند شیوع کرونا را تشدید می کند.

- رسول خدابخش در گفت و گو با انجام دهند.

فرماندار شهرستان اهر افزود: تقاضا داریم شهروندان به هیچ عنوان در صورت امکان از منزل خارج نشوند مگر به ضرورت و انجام خریدهای منزل، شهروندان در این شرایط کرونایی که شمار بیماران نیازمند به بستری و مبتلایان روزبه روز در حال افزایش است؛ از دورهمی ها و برنامه هایی با رنگ و بوی تجمع پرهیز کنند.

وی گفت: با عنایت به تصمیم ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا؛ محدودیت های شبانه را از ساعت 22 شب تا 3 بامداد را نقض نکنند و هر کسی که نسبت به محدودیت ها بی توجهی کند مشمول اعمال قانون می شود.

خدابخش ابراز داشت: با توجه به افزایش ترددهای شبانه در سطح شهر اهر؛ اعمال قانون مبتنی بر محدودیت های تردد شبانه تشدید می شود.

وی افزود: برای کنترل بیماری کرونا به همکاری تک تک شهروندان نیازمندیم تا این شرایط کرونایی که بر مردم فشار وارد می کند را مدیریت و سایه تهدید ویروس کرونا را کم کنیم.

خدابخش ادامه داد: از مردم اهر تقاضا و خواهشمندم تا با درک شرایط حساس؛ کمک حال مسئولان شهرستانی و کادر درمان بوده و به روند کنترل بیماری کرونا در شهرستان اهر کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمعات و دورهمی های خانوادگی روند شیوع کرونا را تشدید می کند

تجمعات و دورهمی های خانوادگی روند شیوع کرونا را تشدید می کند