مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 19:052021-04-23سياسي

اعلام زمان ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در کهگیلویه و بویراحمد


رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از آغاز زمان ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی از 13 اردیبهشت خبر داد.

- سید رضا منصوری مهریان در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از آغاز ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی اوقاف و امور خیریه خبر داد و گفت: ثبت نام این دوره از مسابقات 13 همزمان دررشته تفسیرعمومی هم ثبت نام کنند، همچنین اعضای گروه های هم سرایی و همخوانی قرآن کریم می توانند در یکی از رشته های انفرادی دیگر ثبت نام کنند.

وی با اشاره به شرایط عمومی جهت ثبت نام در این دوره از مسابقات گفت: داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، داشتن حداقل 18 سال سن متولدین 1382/3/15 به قبل  و اقامت دائم در شهرستان محل برگزاری مسابقه شرط حضور در این دوره از مسابقات است، ضمن اینکه روز مسابقه همراه داشتن کارت ملی الزامی است.

مدیر امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ابتدای تیرماه برگزار می شود، مسابقات شهرستانی در صورت فراهم بودن شرایط حضوری برگزار می شود در غیر اینصورت به صورت ویدئو کنفرانسی اجرا می شود.

وی بیان کرد: انتظار می رود متقاضیان شرکت در این دوره مسابقات فایل حاوی شیوه نامه برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در کهگیلویه و بویراحمد

اعلام زمان ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در کهگیلویه و بویراحمد