مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-04-23سياسي

نام گذاری خیابانی به نام آیت الله واعظ زاده خراسانی در مشهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگیخبرگزاری دانشجو، روز چهارشنبه اول اردیبهشت طی مراسمی، معبر بیهقی واقع در بلوار راه آهن مشهد به نام آیت الله محمد واعظ زاده خراسانی تغییر نام داد، - معبر بیهقی واقع در بلوار راه آهن مشهد به نام آیت الله محمد واعظ زاده خراسانی نامگذاری و پلاک گذاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگیخبرگزاری دانشجو، روز چهارشنبه اول اردیبهشت طی مراسمی، معبر بیهقی واقع در بلوار راه آهن مشهد به نام آیت الله محمد واعظ زاده خراسانی تغییر نام داد، همچنین در این مراسم از کتیبه آیت الله واعظ زاده خراسانی نیز رونمایی شد.

بهزاد چوپانکاره رییس خانه هنرمندان شهرداری مشهد در این مراسم، اظهار کرد: از گذشته تاکنون رسم بر این بوده که سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، برخی از معابر را به نام بزرگان و مفاخر خراسانی نام گذاری کند و این موضوع از مهمترین ماموریت های این سازمان به عنوان متولی امور فرهنگی در مشهد به شمار می آید.

وی افزود: کمیته نام گذاری سازمان فرهنگی و اجتماعی در اقدامی شایسته معبر بیهقی واقع در بلوار راه آهن را به دلیل تشابه اسمی با یک معبر دیگر به نام آیت الله محمد واعظ زاده خراسانی تغییر نام داد تا علاوه بر عملیاتی کردن اهداف سازمانی خود، این گذرگاه مهم را که به حرم مطهر رضوی منتهی می شود، به نام این شخصیت برجسته قرآنی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری خیابانی به نام آیت الله واعظ زاده خراسانی در مشهد

نام گذاری خیابانی به نام آیت الله واعظ زاده خراسانی در مشهد